درباره ما / about us

تولیدی اسپادان از سال ۱۳۸۷ با هدف تولید لوازم بهداشتی ساختمان با کیفیت تاسیس شد. و در اولین قدم با توجه به خلاء موجود در بازار و برآورد نیاز مشتریان با عرضه نمونه جدیدی از علم دوش­ های حمام که قابلیت نصب بر روی نسل جدید شیرآلات بهداشتی حمام یعنی شیرآلات اهرمی را داشت فعالیت خود را آغاز نمود. که با استقبال خوب مصرف ­کنندگان روبرو شده و به عنوان اولین تولیدکننده علم دوش ­های اهرمی در ایران شناخته شد.

علم دوش­  های تولیدی این شرکت از لوله­ های پنج لایه می­باشد که با توجه به ساختار خاص این گونه لوله­ ها که تلفیقی از پلیمر، چسب و آلومینیوم می­باشد از خاصیت انعطاف­ پذیری بالایی برخوردار است که باعث دوام بیشتر محصولات شده و قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه مناسب توسط مصرف ­کننده را فراهم نموده است.

همواره سرلوحه فعالیت­های شرکت حفظ کیفیت و مشتری­ مداری می­باشد.تولیدی اسپادان با چشم­ انداز گسترش فعالیت خود و پاسخ­گویی به نیاز بازار با توجه به خلاء بازار داخلی در راستای ماشین­ آلات مورد نیاز تولیدی این بخش، اقدام به طراحی، ساخت و تولید کلیه ماشین­ آلات مصرفی نموده و نیاز این بخش از صنعت را به طور کامل تأمین کرده است.

خودکارسازی فرآیندهای تولیدی همواره مورد توجه این واحد صنعتی بوده است و در همین راستا در حال حاضر نسل سوم ماشین­ آلات در خط تولید مورد استفاده است که محصولاتی با بالاترین کیفیت و کمترین ضایعات تولیدی را تأمین می­کند.

 

تولیدی اسپادان

 

تولیدی اسپادان تولیدی علم دوش حمام

تاریخچه گروه تولیدی صنعتی اسپادان