نتایج قرعه کشی فصلی

 نتایج قرعه کشی فصلی

با تشکر از حسن انتخاب همکاران ارجمند بابت خرید محصولات تولیدی اسپادان

درون هر بسته یا کارتن محصولات یک کارت قرعه کشی مخصوص همکاران گرامی موجود است که با پاک کردن روکش  نقره ای روی کارت سریال ۸ رقمی قرعه کشی مشخص می شود،شما می توانید با ارسال این سریال به شماره درج شده روی کارت در قرعه کشی فصلی ما شرکت نمائید.

اواخر هر فصل از بین کدهای قرعه کشی ارسالی قرعه کشی انجام می شود و به برندگان کارت هدیه بانکی (با مبالغ متغیر) تخصیص می یابد.

برای برندگان از شماره ۰۹۲۱۸۶۹۸۱۶۹ یک پیامک تبریک ارسال شده و پس از دریافت شماره کارت بانکی مبالغ به حسابشان واریز می شود.

نکته مهم: همان گونه که روی کارت های قرعه کشی درون بسته بندی محصولات اسپادان درج شده است شماره سریال قرعه کشی باید همراه با نام و نام خانوادگی و نام شهر ارسال شود،همکارانی که اطلاعات ناقص ارسال میکنند در صورت برنده شدن در قرعه کشی و عدم ارسال و تکمیل مشخصات ظرف ۲۴ ساعت فرد دیگری جایگزینشان می شود .

در صورتی که مشخصات کامل ارسال کرده اید و نام شما بین برندگان دوره های گذشته هست و مبلغ کارت هدیه را دریافت نکرده اید با همان شماره درج شده در لیست برندگان یک پیامک پیگیری هدایای قرعه کشی به شماره ۰۹۲۱۸۶۹۸۱۶۹ ارسال نمایید تا بخش پشتیبانی مالی وضعیت را بررسی کند.

 

 

قرعه کشی پاییز 97

نتایج قرعه کشی فصلی

نتایج قرعه کشی فصلی

قرعه کشی فصلی

قرعه کشی فصلی

قرعه کشی فصلی

قرعه کشی فصلی

قرعه کشی فصلی

قرعه کشی فصلی