علم دوش حمام/ shower pipe

علم دوش حمام

به نام خدا

علم دوش های اهرمی و کلاسیک در دو سایز ۱۶ میلیمتر و ۲۰ میلیمتر :

جرم نمی گیرد ,

زنگ نمی زند ,

بادوام ,

فاصله مناسب بازوی آبفشان از دیوار ,

قابلیت انعطاف پذیری بالا

علم دوش پنج لایه علم دوش حمام shower pipe

علم دوش حمام shower pipe

علم دوش اهرمی (مخصوص شیرهای اهرمی جدید)

علم دوش حمام shower pipe

علم دوش کلاسیک(مخصوص شیرهای قدیمی)

در یک استحمام خوب موارد بسیاری دخالت دارند که یکی از این موارد علم دوش حمام می باشد.

علم دوش های قدیمی تولیدی متاسفانه با عیوبی که در خود جای داده بودند مشکلات فراوانی مانند عدم انعطاف پذیری.رسوب گیری لوله و کاهش فشار آب و …. را برای کاربر ایجاد می نمودند.

با توجه به مشکلات موجود در این زمینه تولیدی اسپادان برآن شد که با تولید محصولی با کیفیت و رفع عیوب علم دوش های قدیمی به ارائه ی محصولی ممتاز بپردازد.

تولیدی علم دوش اسپادان از سال ۱۳۸۷ با هدف تولید لوازم بهداشتی ساختمان با کیفیت تاسیس شد. و در اولین قدم با توجه به خلاء موجود در بازار و برآورد نیاز مشتریان با عرضه ی نمونه ی جدیدی از علم دوش های حمام که قابلیت نصب بر روی نسل جدید شیرآلات بهداشتی حمام یعنی شیرآلات اهرمی را داشت فعالیت خود را آغاز نمود.

به لحاظ استفاده از آلومینیوم در ساختار لوله پنج لایه علم دوش حمام اسپادان ،مصرف کننده می توانند متناسب با فضای داخلی حمام زاویه آبفشان علم دوش را تنظیم نماید و از استحمامی دلپذیر لذت ببرد.

یک علم دوش مناسب باید دارای یکسری خصوصیات جهت استفاده ی مصرف کننده  باشد.

از جمله ی این موارد می توان به :

  • مقاومت بالای علم دوش

  •  عدم رسوبگیری و کاهش فشار آب

  •   ارتفاع مناسب علم دوش

اشاره نمود.

سری علم دوش های اهرمی و کلاسیک  تولیدی اسپادان مطابق  با خواست مشتری با دو سایز لوله ی پنج لایه ی ۱۶ میلی متر و لوله ی پنج لایه ی ۲۰ میلی متر تولید و با نام انحصاری اسپادان در بازار عرضه می گردد

در نسل جدید علم دوش پنج لایه اسپادان از سر دنده پلیمری پرسی استفاده شده که ارتفاع بلندتر و طول دنده بیشتر دارد و مزیت عمده این اتصال جوش خوردن سر دنده به لوله علم دوش است که در نتیجه مشکل سردنده های برنجی قدیمی که در محل اتصال به سردوش با رسوبات آب رسوب میگرفت و هنگام تعویض سردوش های خراب  همراه با سردوش از روی لوله باز میشد کاملا رفع شده است همچنین صرفه اقتصادی دارد.

علم دوش حمام اهرمی

علم دوش حمام کلاسیک

قیمت علم دوش کلاسیک